Najczęściej zadawane pytania
1.
Czy należy codziennie wykonywać raport dobowy ?
Nie, raport dobowy wykonujemy tylko w dniu, kiedy był chociaż jeden paragon.
2.
Zapomniałem/am wykonać raport dobowy dnia poprzedniego. Co zrobić w tej sytuacji ?
Należy wykonać raport dobowy dnia następnego przed rozpoczęciem sprzedaży.
3.
Czy można anulować na kasie błędnie wystawiony paragon ?
W momencie zafiskalizowania na kasie paragonu (wydrukowany pełny paragon) nie można już usunąć z kasy paragonu. Należy błędny paragon opisać na odwrocie (powód błędu np.: zła kwota) i do swojej Księgowej/Księgowego zanieść taki paragon. Natomiast dla klienta należy wystawić ponownie już poprawny paragon.
4.
Co zrobić w sytuacji zagubienia książki serwisowej ?
Fakt zagubienia książki serwisowej należy niezwłocznie zgłosić do Naczelnika Urzędu Skarbowego w którym zarejestrowana jest kasa fiskalna. Następnie proszę zgłosić się do Naszej firmy w celu wyrobienia DUPLIKATU książki serwisowej (DUPLIKAT wydaje producent).
5.
Czy można więcej niż 1 raz wykonać raport dobowy w ciągu dnia ?
Tak, oczywiście. Należy tylko pamiętać, iż kasa fiskalna ma ograniczenie wykonania 1830 raportów dobowych. Po wykonaniu określonej liczby raportów dobowych pamięć fiskalna zostaje zapełniona i należy wymienić pamięć fiskalną lub całe urządzenie.